Arkadaşlar bebeğim 17 günlükken çok ağır zatürre oldu yoğun bakimda yattı 1 hafta sonra taburcu olduktan 2 hafta sonra şuan yine hastanede yatıyoruz sürekli kusmasindan post açmıştım kusmayla alakalı neyse dün bebeğim akşam üstü kahverengi kustu 3-4 kere böyle parça halinde kahverengiliklerde var resim yüklemeyi bilmediğim için yukleyemedim hemşireye söyledim yeşil katı kaka yaptığını kustugunu hatta gozlerinin önünde kustu ağzından burnundan normalde burnundanda çıkartıyor ama bu kahverengi kusmuk olunca şüphelendim bana karnı ağrıdığı için ishal olduğunu ondan midesi bulanır aşağı yapamayıp yukarı verdiği için böyle kahverengi kusmasi normal dediler kızlar İnternetten araştırdım biraz çok şüphelendim napiyim sabah doktor geldi onada söyledim kakasına bakmadan gitti yaşlı Bi doktor geçen çocuğu ona götürmüştüm bana normal demişti her şeyi bide saçma sapan epikriz raporuna bakıp kaç yaşındasın neden bu ilacı kullaniyosun ne iş yapıyorsun esin ne iş yapiyo kaç yaşında falan saçma sapan sorular sordu bende çocukla güzel ilgilenmedi diye begenmemistim bugünde çocuğa o baktı bisi yok iyi iyi diyip gitti ben anlamadım napmaliyim aynı kusma durumlarını yaşayan var mı aranızda naptiniz bu durumda kahverengi kusmada ne dediler size bu arada kaç gündür huzursuz gece 3 te uyuyor öğlen uykusuna kadar iyi öğlen 12 veya 3 te kalkıp gece 3 e kadar 5 dakika 10 dakika uyuyor uyanıyor 1 saat uyuduğu da oluyor ama yani 43 gunluk çocuk sürekli esniyor ama uyuyamıyor hep ağlıyor gazlı bir bebek damlada kullanıyorum 3 kere ama bu aglamalarina kusmasi kafam karıştı kusura bakmayın uzun oldu biraz