Prima efsaneler kulübü kullananlar bi kampanya vardı fırsat yanında aracılığıyla. Aldığınız ürünlerin fişini yüklüyorsunuz bi miktarını geri yatırıyorlardı. Prima bebek bezi almıştım 400 tllik fişi çwktim gönderim ama hala dönüş yapan yapan bilen var mı