Mrb güzel anneler benim 2 aylık kızım var dün ilk defa ağlarken kendini kastı kaskatı oldu bi anda ellerini yumruk yaptı suratı kıpkırımızı oldu nefesinide tuttu sanırım saniyelik sonra tekrar ağlamaya devam etti ve bunu 3 kere yaptı gazdanmı diye düşündüm yada sinirdeb ağlarken yaptığı için ama internette epilepsi cıkıyo korkmalımıyım başına böyle bişey gelen varmı sizin bebeklerinizde yapıyormu 2 ay kontrolüne daha 2 gün önce gittik yaklaşık 10 gün önce kan tahlili vs yspılmıştı kusuyo diye temiz cıkmıştk hepsi epilepsi olsa anlaşılırmıydı götürmelimiyim tekrardan 😞😞