Kızlar 8,5 ay önce sezaryen doğum yaptım dikişlerim hep hafif şiş ve kırmızı doktorum zamanla geçeceğini söylüyor.Birkaç gündür ağrı yaşıyorum öyle keskin bir ağrı değil ama korkutuyor beni bu ağrı enfeksiyon falan mı?Akıntı vs yok.Doktora görünmeli miyim?