Ben bi ürün aldım cok büyük oldgu icin iade ettim fakat ürünün corabını evde unutunup pakete koymayı unutmuşum haliyle satıcıda eksik ürün diyerek iade yi reddetmiş. Şimdi ben tekrar o unttuğm corabı ekleyip tekrar iade göndereblrm mym? Bilginiz varmı bu tür işlemlerden? 😊