Mihranimmm Ne yaptıysam olmadı, ne denediysem yemedi . 22 aylik hele daha yalvar yakar bir kaşık yesin diye uğraşıyorum. Değerleri normal sayılır, hiçbir sey kar etmiyor. Artık tükendim, lütfen bir bilen çıksın.. bitecek mi bu sorun ?
18KasimAli Mihranimmm Canim bende çok çektim bu konuda lutfiyenin karadut özunu içiyorum faydası oldu.
minikbaykus Mihranimmm yemiyor video izlerken yedirsem bir iki kaşık yiyor . Sütten kesince düzelir diyolar bakalım. Yavaş yavaş azaltmaya çalışıyorum kesmek için.
KarPrensesi Bizde 17 aylığız sabah kahvaltısı lapa şeklinde oda. Mercimek çorbası ve yopurt çorbası başka hiçbişey yemiyor. Nasıl vitamin alcak bu kuzucuklar
antropologanne Mihranimmm Mesela kahvaltidan sonra oglen, mama, meyve vs hic vermeseniz aksama dogru verseniz ? Bir arkadasim iki bebegi icin boyle yapmaya basladi, iki ogun sadece. Su an aksamlari hic yemedikleri kadar guzel yemeye baslamislar.
Yakamoz__00 Yemeyen bebek yemiyor ama tabii ki extra bsyker deneyin. Yeğenim 6 yaşında daha yeni yeni farkki seyker yiyor..yoksa hep pilav makarna yiyordu. O da bi lokmacik bsy.
Msstiskaya 17 aylığa kadar iyidi yemesi sonra seçmeler başladı derken şimdi ayakta duracak kadar yiyo olecem kahrimdan