Emziğe alıştır rahat edersin dediler 1 aylıkken verdim tamam sakinleştiryor uykuya geçerken ama gündüz emzik düşünce uyanıyor ve uykusu bölünüyor. Artık bıraktırsammı diyorum ama nasıl yapayım bilmiyorum, dalınca emziği çekiyorum ağzından yine uyanıyo 😓 gece uykusu derin olduğundan uyanmıyo sadece kendi atıyo