Birprensannesi12 Hastayken sormuştum doktora toplamda 20 günde geçti hatta bayağ hastaydı. Duşunu ihmal etme dedi bana. Ben gün aşırı yıkamaya devam ettim. Banyo buharı iyi geliyor dedi hatta. Kucağımda beraber yıkandık. Üzerime bi t-shirt giyiyorum. Zaten normaldede böyle yıkıyorum. Hep kolay oluyor hem üşütmüyor hem anne güveni ile suyu seviyor. Gerçekten duş aldığı gün hastalığı geriliyor biraz rahat ediyordu.