Jane Hanımlar bakın sütüm yetmiyor sanırım. Deneme yaptım bugün. Bir mememden süt taşıyordu onu verdim tamamen. Bebeğim ağlıyordu durmuyordu. Mama verdim. 120 CC içti. Şimdi çok mutluhuzurlu. Bebeğim üç aylık..E o zaman benim mememdeki süt ne kadardı ki hiç yetmiyor 😭😭
Ecemmclk5353 Jane canım bazen süt yetmeye bilir doymuyorsa mama ver karnı doymazsa hem uyumaz geç cok huzursuz olır
Mammamiaa_ Jane Anne sütü kolay sindiriliyor. Mama içince onu hemen sindiremiyor mideye oturuyor. Tok tutuyor. Bebeğiniz emdikçe süt gelir. Şuan onların mide kapağı açık olduğu için tok olduklarını anlamıyorlar.Mama verceksenizde kaşık biberon ya da eds yöntemi deneyin. Yoksa biberona alışır meme reddi yaşarsınız şuan tam dönemi atak haftası da olabilir.
Seldasyr Her annenin bebeğine sutu yeter , bu şekilde çoğu anne mamaya başlıyor zaten. Mama zararlı değil ama anne sütü hersekilde yeter birçok uzman bunu söylüyor. Başka Bi sıkıntısı olmuş olabilir
simiyyy Jane bende şöyle oldu. Anne sütü şekerlidir bilirsin ama kilosu az diyen doktor yüzünden başladığım mama sütümden daha şekerli olduğu için benim kızım meme emmek istemedi sağarakts bir yere kadar gitti. Şimdiki aklım olsaydı asla mama vermezdim. Çok afedersin öküz gibi yer o sütü yağlandırır çoğaltır doyururdum o çocuğu ama doktor bozuntusu beni korkuttuğu için artık mama içen bi bebeğim var
HLmom simiyyy benimde ayın 29 unda kızım 5 ayına gircek doktor mama ver kilo alımı az diyor ama ben direniyorum tek emiyor arada da elma armut suyu veriyorum yavaştan ama ne kadar böyle devam edebilirim bilmiyorum her gören çok küçük diyor kızıma modum çok düşüyor
simiyyy HLmom hiç modunu düşürme kilo alcam diyede korkma ye yağlandır sütünü. Evet mama öcü değil gerekli prebiyotikler var asla inkar edemem ama emzirmeyle kurduğun bağı mamayla kuramıyosun
HLmom simiyyy yemem güzel kilo vermek için değil ama sağlıklı olmak için spor yapıyorum leslie de başladım tabii mama öcü değil ama ilk kızımı ben mama ile büyüttüm bunda çok istedim emsin diye kızım mama da kabul etmiyor öncesinden süt alerjisi vardı onu tolare ettik şimdi de kilo zor alıyor