yldzacr Kızlar aşı yaptıran varmı acaba yan etkileri varmı 3. Aya girıos 4 gün sonra aşımız var ve fiyatlarını bılıomusınız acaba
TugceArslan yldzacr Çarşamba günü oldu kızım. Hiç bir yan etkisi olmadı. Ağıza damla şeklinde aşı zaten. Şapırdata şapırdata içti bizimki. 267 tl idi
Babe yldzacr iki dozunu da yaptirdim hicbir yan etkisi olmadi 267 liraya aldim tek dozunu.kusar diye korktum ama kusmadi da
0401emir yldzacr 3ve5. ayda yaptırdık.Tek dozu 268 tl idi. Herhangi bir kusma ateş olmadı huzursuzluk yaptı ama sanırım bizim dişler var tam ayırt edemedim aşımı diş mi die.
Kuzumveben yldzacr 3. Ve 5.ayda olmustu kizim herhangi bi yan etki yasamamistik uzerinden zaman gecti fiyatlar degismis olabilir eczaneden yada hastaneden fiyat bilgisi alabilirsiniz
Semra9613 Bizde bugun 10da olduk.simdilik bi etki gormedik ama gazi var gibi ayaklarini karnina cekiyo agrisi var galiba.ilerleyen saatlerdede inşallah bişey olmaz
Doruk_ Bugün 2.dozunu yaptırdım. Ağızdan verilen tatlı bir aşı. Ateş ya da huzursuzluk yapmıyor.210 lira