Htcskzc yani arkadaşım yaşıyordu kışın soğuk olduğundan bahsetmişti. Ama tabii ki kendisi izmirli ona soğuk gelmiş olabilir. Bu ilerde yaşayan birileri varsa isterseniz post açın sorun. Çocuklu aileler için bence hem ev hem de ilin havası çok önemli.