Merhabalar. 6 yasindaki kizimin surekli midesi bulaniyor 3 aydir. Kusmasi yok atesi yok ishal yok baska sikayeti yok. Internette losemi belirtisi diyor korkuyorum? Doktora gitmek istiyorum ama avrupada doktora gitmek rezillik cunku pcr test istiyorlar once ve koronaysan girmek varsin hastaneye. Bide cok kalabalalik hastaneler daha cok mikrop kapariz diye gitmek istemiyorum bir yandan. Cok korkuyorum sizve sebebi ne olabilir? Acaba stress korku olabilirmu? Cunku kucuk bebekle ilgileniyorum belki icin atiyor herseyi bilmiyorum yardim edin fikir verin guzel anneler can anneler☹️❤️