Alazgizem benim oğlum da 5 gün kaldı kuvözde. Ne hissettiğinizi anlıyorum. Her şey yolundaydı, doğunca ağladı, karnıma koydular dokundum. Sonra çocuk doktoru geldi muayene için. Daha sevmeden götürdüler odaya. Odadan birden ‘hemen yatış’ dediğini duydum. Sonrası hep bulanık hafızamda. O 5 gün nasıl geçti bilmiyorum. hepi topu yarım saatlik görüşte, kuvözde her yerinde kablolar olan bebeğimin başında ağlamaktan konuşamadığımı hatırlarım, boğazım düğümlenir hala. Ama geçiyor. Orda sağlığı için, iyiliği için olduğunu düşünerek dua ederek geçiyor o günler. Allahın izni ve yardımıyla kucağınıza gelecek, kokusuna doyacaksınız, şimdi biraz daha iyi olması için kısa bir tatilde, geldiğinde daha iyi olacak her şey inşallah. Hızlıca toparlasın, annesinin kucağına gelsin diye dua edeceğim ❤️