MelekSubasi Evet dudak bağı. Benim kızımda da var cerrah dudak bağı demişti. Emmesine ve ya yemesine engel değilse kestirmeye gerek yok demişti. Bir de dudak bağı diye birşey yok diyenler olmuş kendininkinden teyit et diyenler olmuş. Arkadaşlar teyit edin dişinizin başladığı yerden mi baglaniyor üst dudağınız ? Benimki hayır baya baya yukarda yani o bağ.