Eomeoni 00ayse96 yeni ssatın aldım henüz kullanmadım ön yıkama yaptım kurumasını bekliyorum beden kontrolü yaptığımda önden sızdırma yapacak gibi duruyordu iade ihtimali olduğu için giydirmedim emin değilim
Guzelanne34 Benimde annem bizim zamanımzda bezle bağlıyormuş ve eliyle yıkayıp tekrar bağlıyormuş çok zor diyordu. Ama şimdi imkanlar var sıcak su makine ne bilim herşey var düşünülebilir