Nuryagmur_27 Merhaba anneler bebeğim yüz üstü yatmadan uyuyamıyor yüz üstü de kısa kısa uyuyor kıvranarak geri uyanıyor ne yapacağımı bilemedim yaşayan anneler var mı
Nursena0606 Nuryagmur_27 Gazı vardır canım. Yüzüstü yatırın sırtını sıvazlayın. Her gün 5 er dakikalık 3-4 kez masaj yapın. Gaz damlası kullanabilirsiniz.
Nuryagmur_27 Gazını çıkarmasına rağmen hala kıvranıyor vızırdıyor yüz üstü yatırınca susuyor sadece oda bir süre
Nuryagmur_27 Nursena0606 gaz damlası kullanıyorum gazını da çıkarıyor zaten ama yine de kıvranıyor günün büyük bir bölümünü bebeğimle geçiriyorum ağlamıyor ama uyumuyor kıvranıyor Bi süre sonra ağlamaya başlıyor masaj yapıyorum ama bu kıvranmaya bir çare bulamadım
Nursena0606 Nuryagmur_27 Gazını çıkarıyor diyorsun ama demekki tam çıkmıyor. Kabızlığı varsa o da rahatsız eder. Bebeğin çok küçük ve bu kıvranması gazdandır.