Kızlar kaşınıyoruz ama fazla değil neden post açtım çevremde çok duymaya başladım cocuklar yetişkinler kaşınıyorlarmış doktorlar uyuz tedavisi altında krem yazıp gönderiyorlarmış ama fayda etmiyormuş. Ben daha gitmedim gitcez doktora. Biz şöyle bir tahminde bulunduk internettende bakabilirsiniz muz yoluyla gelen bir örümcek varmış hani bi ara haber olmuştu örümcek istilası olacak diye ve bu zehirliymiş kana karışıyormuş acaba öyle bişey mi oldu evlerinizi ilaçlayın bide bu örümcekler cok ince hatta görünmez tarzdanmış bilmiyom ya böyle olan varmı hatta vücütta kaşıdıkça nokta nokta yara oluyor