Ebrugoktug08 hasta olduğumda bazen benim de iştahım olmuyor. Bebeklerin yerine kendimi koyuyorum. Birileri burnumu sıkıp, çenemi çekiştirip ağzıma bir şeyler soksa, ellerimi kollarımı falan tutsalar yedirirken, sinirimden daha çok kapatırdım ağzımı, çıkarırdım ağzımdakini. Zorla yemek yedirmek bence travma sebebi. Sizi emiyorsa, sıvı alıyorsa bence zorlamayın. Diş 1 hafta 10 gün sürer en fazla. Bu kadar bile olmadan yoluna girecektir her şey. süreci kolaylıkla atlayın inşallah.