Bebeğim 1 aylıkken yüzü kızardı sonra zamanla vucududa oldu doktora götürdüm test yaptılar süt yumurta dana eti kuruyemiş patlıcan kabak bunlara karşı alarjisi var dediler hiçbirini tuketmedim halde bı turlu iyleşmedi başka hastaneye gittik ordada test yaptılar birşeyi yok dedi ilaç verdi kullandım geçti ama ilacı bırakınca bidaha çıkıyor heryeri kızarıyor kaşınıyor uykusu hiç yok bazen sulanıyor böyle olan varmı ne yapabilirim önerisi olan varmı ?