Ggdefne Malum mama fiyatları aldı başını gitti,bu mama fiyat olarak daha uygun akşam alıcaktım kararsız kaldın bu mamayı kullanan var mı içeriği nasıl ,memnun musunuz
Ggdefne papatyaannee bende şu zamana kadar hep aptamil kullandım akşam markette çok uygun geldi fiyatı içeriğini bilmediğim için almadım buraya yazdım belki kullanan çıkar diye