Oeio09 Kehribar kolyesi kullanıp faydasını gören var mı? Nasıl kullanıyo? Birde önerdiğiniz sayfa var mı o kadar çok çeşit ve yorum var ki kafam çok karıştı
Melikeeeecansuu Oeio09 almıstım kullanmıyordum. Oglum 1 haftadr uyku uyumuyor du. Sürekli uyanıyor saatlerce yatmıyordu. Normal de uykusu çok düzgün. 3 gündür takmaya basladım. Uyuyor emmeye kalkıyor gerı yatıyor ınanmıyordım ama fayda sını görunce ınandım
ikizlerinannesi2985 Oeio09 tamamen psikolojik olduguna inanıyorum fayda görenlerin. Kehribar sepetinden aldım ikizlerime. hiç bir faydasını görmedim. Aksesuar amaçlı takıyorum
Tuba Oeio09 iki oğlumda da kullanıyorum. Salyasız, ateşsiz ve ishalsiz çıkarttılar dişlerni çok şükür. Ben https://www.tesbihane.com/ sayfasından aldım.
kenankaan ikizlerinannesi2985 valla bizim de öyle oldu. Özenerek aldım, fayda görmedim. Osanit daha fazla etki etti. Şimdi kendi koluma takıyorum o kehribarı
Oeio09 kenankaan bende osanit topları kullanıyorum ama fayda göremedim birde karanfil zeytinyağı sürüyorum ama huzursuzluk var çok