Merhabalar güzel anneler.. Bana Kasım ve Aralık kutusu çıktı ama hala kargoya verilmedi. Ben de mail attım. Gelen cevabı yazıyorum. Hala kutusu kargoya verilmeyen arkadaşlar varsa bilgisi olsun ❤️❤️
Merhabalar,
Yaşanan gecikme için oldukça üzgün olduğumuzu iletmek isteriz. Anlaşmalı dağıtım firması kaynaklı olarak bir problem ile karşı karşıya olup en kısa sürede kutularınızın kargoya teslim edilmesi için gerekli özveriyi göstereceğimizden emin olabilirsiniz. Kutunuz ile ilgili güncellemeyi, en kısa süre içerisinde gönderinizin kargoya teslimine istinaden profilinizden takip edebiliyor olacaksınız.
Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederiz.