Oykunil lütfen bebeğinize formül mama dışında takviye yapmayın, bizim yediğimizden etkilenip sindiremiyorken kendi bu tarz bir şey tüketmemeli. Ayrıca çişli bez sayınız iyiyse bebek doyuyor ve ona yetiyordur. Sizin sütünü yetiyor sağdıkça da yetecek, doyana kadar kendi bırakana kadar emzirin 🙂