AyazMerve Fyzasahin96 82 cm , 13 kg . Çok hızlı oturup kalkınıyor, sıralıyor ama yürümeye hiiiç niyeti yok 😄biz tutunca adım bile atmıyor kendi hareket etmek istiyor hep
Nefess2020 Fyzasahin96 2 ay geçtik yaşımızı boy 83. Kilo 10.500 du 1 yaşındayken. Siraliyor 10 adım dan fazla atiyor sonra dengesini kaybedip dusuyor. Butun gun elimden tutuyo bi saga bi sola yuruyo yakalicam dedigimde çığlık atarak koşmaya çalışıyor 😂😂elimi tutmuş bide kaçicam diye koşuyo 😁
Busragokceberra Fyzasahin96 Yurume 10 aylık başlamıştı boy iyi kilo sabit kalmış çok fazla ilerlememis ben yürüdüğünü bagliyorum zaten kilo hiç sıkıntı yapmam.Kan değeri biraz düşük bu da iştahsızlık yapıyor şimdi kan değerini iyi seviyelere getirmeye çalışıyoruz 9600 kilo 73 boy
gizemito Fyzasahin96 14,5 aylık oğlum 16,5 kilo 86 cm di en son boyu 😬 1 yaşına girdiğinde yürümeye başlamıştı, şu an koşuyor 🤣
Muallim-anne AyazMerve maşallah siz neler yediriyorsunuz bebeğinize ben de büyüsün istiyorum artık. Aylat önce aldığım kıyafetleri hâlâ küçülmedi giyiyor 😕
Fyzasahin96 AyazMerve maşallah canım bizimki de 10 kilo 80 cm 11 aylıkken adımlamazlar yapmıştı artık yürüyor
Muallim-anne Benim oğlum haftaya yaşına girecek boy 75 kilo 9. Çok hareketli ama henüz yürümedi. Gelişimi ise çok yavaş 6 aylıkken boy 72 kilo 8.3 tü. Çok iştahsız bir bebek çok üzülüyorum gelişmiyor diye😑
Fyzasahin96 Muallim-anne illa ki büyüyecek canım sağlık açısından bir sıkıntısı yoksa gerisi çokta önemli değil bence
AyazMerve Muallim-anne yedirmenin de etkisi vardır ama genetik ağır basıyor bence . Bi de yemek yemeyi çok seviyor önlüyorum biraz yoksa çok fazla kilo iyi değil bu halde zor taşıyorum zor hareket ediyordu bu zamana kadar
Serpilnese 14 aylık tam. Kilo 14.400 bırakın yürümeyi tutunup kalkamıyo bile kilosu yüzünden böyleymiş doktor daha çok beklersiniz yürümesini dedi 😔
Fyzasahin96 Serpilnese evet çok duyuyorum etraftan hatta bir arkadaşımın kızı var kız 8. Aylık daha hala desteksiz bile oturamıyor
Fyzasahin96 gizemito maşallah canım bizimki orta halli kilo boy ama hareket bizlere var 1 aydır yürüyoruz daha yeni 1 yaşına girdi en önemlisi aslında hareket
Fyzasahin96 Sumeyyebaglan öyle bazı bebekler benim oğlum da öyle çok kilosu olan bir bebek değil sağlıklı olsun da geris önemli değil bazen daha iyi diyorum böyle çünkü hareket kabiliyeti iyi fazla kilo olunca hareket edemiyorlar bebekler bide Avrupa da artık obezitenin önüne geçmek için bebeklere kilo yapan bazı ürünleri vermiyorlar bile
gizemito Fyzasahin96 Teşekkürler 🌸🥰 Ekstra hiç bişi yapmıyorum babası iri ben iri normal yani çok şükür 😍 Harekette son sürat var maşallah 🥳
Fyzasahin96 gizemito anne baba kalıplı olunca çocukta öyle oluyor benim eşim 180 boyunda kilosu 76 yani çok iri yarı cüsseli değil ben zaten 160 boy 56 kilo oğlumuzda bizim gibi herşeyi iyi ama biraz fit bir bebek
gizemito Fyzasahin96 Heh görseniz bizimkide öyle, asla 16,5 kg gibi değil ama tartı öyle söylemiyor bi de kucağımıza alınca anlıyoruz kilosunu 😬🤭