ebruli_pyz Regl dönemi yaklaşırken bide gecikti mi aşırı depresif oluyorum böyle herşeyden soğuyorum çocuklarıma bile güzel zaman ayıramıyorum temizlik yapsam niye yapıyorum ki diyorum öyle ki içimden bişey gelmiyor normal mi bu
Twinsmomee Ay bende aynıyım ya nefret ediyorum artık bundan, 10 gün önceden başlıyor aşırı sinirli,gergin,mutsuz hallerim ortada bir şey yok ağlıyorum saçma sapan duygular