semadonmez kızımın bundan çok çok daha azdı kanaması,bir doz daha K vitamini yapıldı.Sonrasında geçti.Anladığım kadarıyla yaptırdınız siz de.Yine takip edin olursa doktorunuza söylersiniz o zaman farklı bir işlem yapılıyor.Gerek kalmaz bence geçer.Geçmiş olsun.Bezi değdirmemeye dikkat edin