Mucizemm09 Selam arkadaşlar Annem korona olmuştu normalde 10 gün önce karantinası bitti. Ama bebekte var nolur nolmaz diye henüz bize gelmedi. 3 gün öncede belirtileri devam ettiği için test verdi negatif çıkmış. Negatif çıktıktan sonra bulaştırma riski bitmiş olur mu ? Yarın gelmeyi düşünüyor ama yinede içimde korku var.
Yusufagahinannesi Mucizemm09 ben 10. Gün test verdim hala pozitif eşimde aynı şekilde görümcem negatif çıktı ama bizde tek bi belirti yok görümcem öksürüyo tıksırıyo boğazları gögsü ağrıyo bana sorarsanız testlerde hiç güven vermiyor. Covid değilse de bu belirtilerle bebeğe yaklaşması iyi değil bence normal bi grip bile olsa bebekler çocuklar bizim kadar basit hafif atlatamıyor ne yazık ki
Naciye07 Virüs bitsede belirtileri hemen bitmiyor. Öksürük sürüyor mesela,halsizlik,ağrı,nefes daralması bir müddet sonra geçiyor.
Mucizemm09 Yusufagahinannesi annemin toplam 25 gün oldu aslında. Karantinası bitti üzerine 10 gün geçti. Yinede korkuyorum ama 25 günde de bulaştırma riski varmı bilemedim