bireylul Bebeğim 8,5 aylık ve asla ek gıda almak istemiyor ağzını açmıyor açsa bile ağzında bekletiyor sonra da tükürerek çıkartıyor ağzından ne yapacağımı bilemiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Deletedmom_49 bireylul sizden sadece bir hafta öndeyiz. Ve bu red 1.5 aydır devam bizde. Zorla tikiyorum ağzına. Doktor zorlama diyor ama napayim
ipekk96 bireylul bizde yeni başladık sayılır ek gıdaya fakat kızımda aynı ağzında tutuyor sonra tükürükle çıkarıyor umarım geçer
Sarasa bireylul ilk bir yaş tadım zaten yarım çay bardağı yese günlük yeter biktirmadan denemeye devam edin elbet alışır
Gizo87 Deletedmom_49 lütfen zorlamayın. Çok zor biliyorum ama biri siz istemediğiniz halde zorla ağzınıza tıkasa nasıl hissedersiniz? Onlar daha yemeyi bile bilmiyor. Ben de 2 ay yediremedim. Çok üzüldüm ama hiç zorlamadım. Her defasında özenle hazırladım ve bir gün yemeye başladı. Şu an daha iyi durumdayız. Demek ki hazır değilmiş diyorum
Eymenegeli Blw yontemi deneyebilirsiniz , mesela bir tane muzu kesin kendi onunuzede koyin onun onunede koyin , bir siz alin agziniza atin dislerinizi gostererek cignemeyi gosterin , oda aynisini yapio yicekdir , zManla alisir
bireylul Eymenegeli denedim canım eline alıyor inceliyor sonra ağzına götürüyor yiyecek olduğunu anladığı an tükürüyor
Metehanbeysmom 10-11 aylığız ama günlük 2 çorba kaşığı ek gıda almıyor her yolu denedim ben. Doktor kilo alını güzel anne sütü önemli ek gıdayı zorlama biraz dedi
bireylul Mucizem-uraz ya kahvaltıda yumurta sarısı yedirmeye çalışıyorum yumurta önemli demişti dr ara öğünde bir yemek kaşığı yoğurt akşam da 2-3 kaşık kıymalı sebze yemeği yada çorba yedirmeye çalıştığım sadece bu kadar ama asla yemiyor
Deletedmom_49 Gizo87 haklısınız bende 1.5 ay bekledim. Sonra ateşli hastalık geçirdi bağışıklığı mahvolmuş dedi doktor o yüzden bir haftdr üstüne düşüyorum yoksa bende istemezdim
Yasemin38 bireylul tv tablet izleyerek mi yemek yiyor canım. Öyle değilse diş ağrıları sonucu ağzında tutma çıkarma yapıyor olabilir. Bir dönem bizdede olmuştu takipte olduğumuz doktorumuz bu şekilde söylemişti. Zorlamayak sevdiği gıdalarla ilerle bir süre dönüşümlü olarak Fikir amaçlı besinlere bakman için liste paylaşımı https://resimyukle.io/r/8LsXZ2FNKU
bireylul Yasemin38 hayır canım tv doğduğunda evden göndermiştim tablet telefon asla göstermiyorum ama evet diş olabilir
Yasemin38 bireylul ağrısı olduğundan yapıyordur muhtemelen ,takipde kal ama çokda ısrarcı olma geçici durum. Dediğim gibi sevdiği şeylerle ilerle. Yada vermek istediklerine sütünden sağıp ekle belki yer. Emzirmek rahatlatır anne sütünün ağrı kesici özelliği olduğu için.