3 yasında cocugum yaşıtlarıyla konusmuyor sadece gülüp bana bakıyor çok utangac bş yere gidince e sürekli yanıma geri geliyor ben cocukların yanına götürüyorum erkek cocugu normalde hoplayıp zıplamaso gerekir dimi evde normal ama dısarda cok sakin nasıl acıcam ben bu cocugu yazın kreş düşünüyoruz insanlar adını sorunca konusmuyor ve çevresinde hiç çocuk yok diyebilirim tek cocuk kendisi yakınlarımız da cocugu yok aynı yaşlarda sadece Bi kaç arkadasımın var küçüklükten beri yalnızdı ondan mı oldu dersiniz