İkizlerimiz için denemediğimiz mama kalmamıştı.Gaz problemi hiç bitmeyecek sanıyordum.Tanıdık bir eczacı yakınımız bize Evolvia AC ( antikolik) mamayı önerdi. Tıbbi bir mamadır ve sadece eczanelerde satılır. Sipariş üzerine getirttik.O kadar memnun kaldık ki anlatamam.Bebeklerimize tadı da bağımlılık yaptı sanırım halâ bırakamadık mamayı keyifle içiyorlar.5.ayımız bitti. Denemekten ne çıkar. Belki de sizin bebeğinizin gaz probleminize de iyi gelir.