Beyziikoo yok beraber yapıyor ama ıstersenız sonra takıp yaptırabılırsınız de. Malesef nemlı kalıyor oyle de halılar cabuk kararır bence🧐ıslaklıgı yuksek ayarlarsanız bıraz daha ıyı oluyor tabı vıleda gıbı olamaz elle sılme gıbı hıc olamaz ama hıc yoktan ıyıdır ben bezını ısltıp bır de bezıne deterjan sıkarak denedım bırkaç kere, sadece suyla silmesinden daha guzel temızlemişti. Yanı alınca oyle de kullanabılırsınız. Su aparatına deterjan koymayın ne olur ne olmaz dıye. Şimdi cifin bebekler ıcın yuzey temızleyıcısı var onunla denemek ıstıyrm ama halıları kaldırmama benım bocek ızın vermıyor