S-oy bizde 1 ocak doğumluyuz. Doğduğu günden beri aynı odada ama ayrı yatakta uyutuyorum. Odasını ayırmaya cesaret edemedim için el vermedi :)
Bende 1 haftadır gece emmesini kesmeye çalışıyorum. 3 gün sonunda gerçekten rahatladık gibiydi gece 1 kere uyanıyordu derken 3 gecedir uyumuyor.
Ama bizim dişler kabarmış ondan diye düşünüyorum
Gece emmesini kesmekte cok zor :((