selosunannesi Doktor tavsiyesi ilemi aldınız ? İyi bir marka mi bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden 🥰🥰😘
Balkizlarim selosunannesi 7 sene önce evolvia kullandım kızımda çok memnundum sena kızımda sma optiro kullandım insanda çok memnun kalmıştım 🍁☺️
Pinarmete selosunannesi evet cNim bana da doktor önermişti bi sıkıntı da yaşamadım halen onu kullanıyorum
tarcinlisahlep selosunannesi doktor bize hipp önermişti ama hipp feci şekilde kabız yaptı kızımı bizde evolvia aldık beğendik sonra bi aptamil denedik baktık olmuyor o da iyi gelmiyor evolvia ya geri döndük şuan 2 numaradayız. Gaz ve kabız yapmadı çok memnunum.
Oyku_nisa selosunannesi Guzel kg aldırıyor o mama ama benmkine gaz ve kabızlık yaptı bide aşırı derecede kusturdu her seferinde 2kutu kullandım bıraktım sma kullaniyorum şuan kusma gaz kabızlık hepsi gitti çok şükür yani her bebeğe yaramiyor
selosunannesi Doğumdan itibaren mi kullandınız kızınıza eski bir marka sanırım Bebelac kullanıyorum ama.degistirmek.istiyorum.doktirs gitmedik henüz özele gidince inkar da anlaşmalı oldukları markayı söylüyorlar kendim seçeceğim
Pinarmete selosunannesi benim oğlum ilk bunla başladı o yuzden diğer mamalar iyi gelmedi sizinkine insallah iyi gelir. Gaz vs yapmadı bizde hiç. İçeriği de guzel sanirim bi deneyin o zaman genelde herkes memnun çünkü