Yagmuruzgar hayırlı cumalar ❣️
Öncelikle sütüm yok, ne yapacam, perişan olurum vs vs gibi düşünceleriniz yıkın. Rabbim minnoşunuzu o kısmetten mahrum etmesin 🙏 henüz çok yeni bol bol emzirin. Bulgur pilavı, kayısı kompostosu ve pekmez süt yapar. O aylarda en çok yediğim, içtiğim şeyler oydu. Ardından ebebekten içecek falan istemiştim oda fayda etti. 4.ayımıza girmemize az kaldı benim sütümde yok denecek kadar azaldı 😏 kafaya takmaya başladıkça daha daha çok azaldığının farkına vardım 😔 stres, sıkıntı, üzüntü ve düşünce hepsini bir köşeye atıp kendinize odaklanın
Rabbim bol kısmet nasip etsin🙏