Kizlar ben doğum yaptığım sıralar korunma iğnesi yaptırmıştım 4 aydır kanama oluyor bebeğim 7. Aya girdi doktora gittim ilaç verdi iğneden dolayı olmuş kanama şimdi daha çok arttı ilaçları 1 haftadır kullanıyorum artmasının sebebi ne olabilir ki tekrar gitmeli miyim doktora