Minnakelifim03 Kızım kucagimdaydı kendini one dogru hizlica itince kafasini vurdu. Kızarıklık şişlik falan yok. Ağlamadı ama yinede bıngıldagina zarar vermiş midir diye korkuyorum. Basina grlen var mi bi zarari olur mu doktora gitmeli miyim
Caglaa Minnakelifim03 bingildagini kontrol et cok fazla çöküklük veya şişme olursa doktora götür cnm. Hizli vurmadiysa olmamıştır.