KubraHira ya internette hesaplama yaptım 18 gün kaldı yazıyor eğer doğruysa tabi gececegini düşünerek sabrediyorum ama çok moralim bozuk dışarı çıkmıyorum 7/24 evdeyim çocuk hasta olur diye marketebile gitmiyorum yani arkadaşlarım , ailem falan yakın oturmasına rağmen gitmedim öyle sık misafir de gelmez eşim devamlı mesai yapiyo ne yapıcam bilmiyorum