Emziriyorum 11.30 gibi 12 de dalmış oluyor bi daha 4.30 5.00 5.30 saatlerinde uyanıyor bi daha yine uyanmıyor aslında ben hareketlenmesine kalkıyorum acıktığını anlıyorum emziriyorum. En uzun bu saatöerde uyuduğu için ellemiyorum yoksa gün içinde sürekli emiyor 1.5 2 saatte bir. Sabah 7 8 den sonra başlıyoruz sürekli emmeye bu kadar uyuması sorunmu sizce böyle olup sorun yaşayan var mı aramızda kaldırıyım mı yoksa yine 2 aaatte bir