gocebebirbayan 1 ay 10 gün sonra bebeğimin doğum günü kızlar. Balon vs nerden alabilirim. Güvenilir bir yer var mı bildiğiniz?
adasaripapatya gocebebirbayan Geçen sene partievreni sitesinden almıştım çok memnun kaldım krom balon aldım bu yıl da partibom diye bir siteden sipariş ettim yeni geldi
gocebebirbayan Bety harikasın canım teşekkür ederim. Şahane şeyler aldım ayy çok güzeller. Umarım sağlam gelirler ve hemen patlamazlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bety Eylusunannesiii kesinlikle ben pazar sipariş verdim salıya yetiştirdiler ❤️ Kaliteliydi de 2. Doğum gününe nasipse yine alcam oradan ☺️ sağlıklo uzun ömrü olsun anne babasıyla 🥳❤️🌺
adasaripapatya Eylusunannesiii Hayırlı yaşları olsun benim kızımın da 15 günü var 9 Ocak mı acaba sizin ☺️
Eylusunannesiii Bety amin canim cok teşekkür ederim senin evladinda saglikli mutlu uzuuun yillari olsun insallaah 🥰
adasaripapatya Eylusunannesiii Bizimki 9 Ocak o yüzden sordum 🤗 ilk yaşı galiba profilde minik görünüyor 😌
Alperen10 Partine Eğlence Kat, sitesinden alıyorum ben herseyi. Söz, Nisan, düğün, babyshower.. herseyimi hazırladılar saolsunlar 🤣 instagramda da sayfaları var, trendyolda da satış yapıyorlar
Bety gocebebirbayan gelir canım merak etme hemen de patlamıyor 2 gün durdu sonrasında çıkardık sağlıklı günlerde kullanın inşallah mutlu seneleri olsun 🙏❤️