Minikoalamm Kızlar netten bakıyorum bişey bulamıyorum oğlum 10 aylık su çiçeği çıkarıyor ne iyi gelir ne yapmalıyım gece boyu ağladı bide atağa denk geldi bir yandan diş bu iyce mahfetti bilgisi olanlar lütfen yardımcı olsun
Anne80 Minikoalamm annem zona hastalığı geçirdi zona da su çiçeği virüsunden kaybaklı bi hastalık ona orijinal aleovera iyi gelmişti yani yangınını alıyordu cok geçmiş olsun 🙏
koalaninannesii İnternet üzerinden oku ama en bilindik şey kesinlikle banyo yaptırmamak sabunla falan
halamidagakaldirmislar Benim kızım 7 aylıkken geçirdi . bana sıcak tut çabuk döksün demişlerdi, hakikaten sıcak bölgelerinde sayıca fazla çiçek vardı ama ben özellikle bir şey yapmadım. Sadece kaşımak istiyordu ellerine çorap giydirdim mecbur kaşımasın diye
halamidagakaldirmislar Minikoalamm sulu hali 1 hafta devam etti kabukların iyileşmesi de 1 hafta-15 günü buldu yani ortalama 20 gün sürdü diyebilirim
Minikoalamm Anne80 onu dün eşimle düşündük cesaret edemedik deniyeyim sizde iyi geldiyse teşekkür ederim 🥰
halamidagakaldirmislar Minikoalamm gerçekten Allah bebeğinize ve size sabır versin kötü bir şey çabucak iyileşsin inşallah, 🙏🏻🙏🏻 Geçmiş olsun
Minikoalamm Rikaa canım valla anlamadık 9 ay aşısını oldu ondan sonra oldu ebede ilk kizamiktir dedi görünce oda su çiçeği dedi kızamık aşısından su çiçeği olmaz dedi ama oldu çünkü kimseyle çok temasi olan birileri değiliz bı kaç arkadaşımız var onlarda da böyle bişey yok
Minikoalamm halamidagakaldirmislar amin canım inşallah valla bide atak diş derken günde 3 saat uyku ile duruyoruz
halamidagakaldirmislar Minikoalamm bir süre sonra iyileşmeye dönerken aşırı kaşınıyor kızım ellerini yüzünden çekmiyordu çektiğimizde hep ağlıyordu ellerine eldiven ya da çorap geçirebilirsin kaşınırss kaşımasın ki iz kalmasın
elmaliturtam Islatmamak bir de doktorun verdiği bir solüsyon var Kurutuyor doktorunuz zaten hemen yazar çok geçmiş olsun
Minikoalamm elmaliturtam bir tane losyon yazdı ama mecbur kalmadıkça kullanma dedi arada sürüyorum yine de