ASL_93 Nghnnnn benim bebegim 1’5 kilo aldı sadece anne sütüyle, doyumsuz sürekli aç bi bebegim var suan 3’5 aylıgız ama 6 aylık gibiyiz gelişimi rahime düştügünden beri hep ileride yavrumun
Nghnnnn Benim oğlum da 1bucuk kilo aldı ilk ay doktora kontrole gittiğimizde doktor çok fazla kilo aldığını ve sürekli emzirmemem gerektiğini söyledi kafamı karıştırdı fazlasıyla
Rikaa Nghnnnn benim bebegim 2 kiloya yakin aldi bana doktor oyle bir sey soylemedi. Dogum kilosu nedir
merve5561 Nghnnnn 1.5 kilo aldı dr fazla falan demedi çok iyi dedi 2.ay da 1.5 kilo aldı hatta yine gayet iyi dedi anne sütüyle alınan kiloya bişey demeyiz dedi
Haydinn Nghnnnn 1,400 3. Aya kadar böyle 2900 doğdu 2700. Hastane çıkış kilomuz minikler daha hızlı toparlanır diyorlardı öyle de oldu valla