Kızlar günaydın,
Bebeğim 9,5 aylık. Şu 1,5 aydır uyku düzenimiz öylesine değişti ki.. Gece maximum 1-2 kere kalkan bebek şimdi 1 saat deliksiz uyumaz oldu. 15-20 dk da bir kalkıp meme emmek istiyor. 1 saat deliksiz uyusam kendime gelecek gibiyim. Ama yok. Aranızda böyle bir süreç geçiren oldu mu? Nasıl ilerlemem gerek inanın bilmiyorum ve çok yoruldum