Merhaba sevgili anneler 🙋♀️
5 aylık bebişlerinizle evde nasıl vakit geçiriyorsunuz, yaptığınız aktiviteler nelerdir ?
Tadımlamaya başladınız mı ? Başladıysanız nelerle başladınız ?
Bu konularda bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim. Özellikle tadımlama konusunda ☺️