Zynpela 3ay 7 günlük benim de bebeğim. Keyfine göre takılıyor açıkçası 🤷🏽♀️ Evdeyken bazen saat başı, bazen 20 dakikada bir, bazen 2 saatte bir emmek istiyor. Dışarıda ve gece uyurken en uzun zamanları yaşıyoruz. Bu aylarda bebekler sadece beslenmek için değil de güven duygusunu yaşamak için de emmek isterlermiş canım ☺️