Sevgiasgf bende 24.5 derece odada , içine sıfır kol çıtçıtlı badi, üstüne penye uzun kol kazak, altına penye pijama giydirip yatırıyorum. Üstüne de yünlü battaniye kapatıyorum tek kat. Altında çarşaf serili. Bu şekilde çok rahat ve güzel yatıyor bebeğim maşallah. 10,5 aylık