Aysenur3440 Mikimous2218 üstte kalsın ben kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum çarem kalmadı 2 aylık sizinki ne kadarlık
Mikimous2218 Aysenur3440 5 aylik bende dusunuyorum ama kac damla kullancam bilmiyorum tukendim durmuyor gece hic ama hic
Aysenur3440 Mikimous2218 şimdi aldım canım yeni verdim bakalım ne zaman işe yarayacak evet bay bay night canım
Mikimous2218 Aysenur3440 Bnde simdi aldim ben gunduzu es gecdim gece yarim saat yada en fazla uyudugu bir saat
Aysenur3440 Kbra_1992 gece gündüz asla uyumuyo sürekli ayakta sallanmak istiyo yerine koydugum an aglıyo 4 yasında kızım var onunla ilgilenemiyorum
Kbra_1992 Aysenur3440 bnd ayağımda sallıyorum doktor bu sallamayı bırakmazsan hep uyanır dedi bide humana iyi geceler çayı varmış damlayımı alsam onumu kararsızım
Aysenur3440 Kbra_1992 bırakmıyo ki çatlıyo aglamaktan humana kullanan arkadaslarım işe yaramdı dedi o yüzden direk damlayı aldım ilk günümüz daha bi etkisini göremedim