Minikk41 benim bebeğim iki aylık bitimine doğru hafiften gülmeye başladı . Üç aylıken tam olarak gülüyordu. Ama herkese gülmüyordu. Şimdi 4 e gircez herkese gülüyor. Üç aylıkken oturmak için sürekli kendini kasıyordu . Kafasını kaldırıyordu yatarken. Şimdi birazcık oturutuyırum. Kilo anlamında da toprladı. Kaşları kirpikleri saçları üçüncü ayın sonuna doğru azcık çıkmaya başladı. Sevimliliği üçüncü ayın sonunda oluyır yanı😂