Sen ne kadar sakin kalırsan ilk ağlamasında bebeğinde o kadar sakin kalacak zaten herşey ilk çişini yapmasında tabi uyuşukluk gittikten sondaki ilk çiş karton bardak kesip beze yapışmasını önleyebilirsin ben verilen kremi ve kantoron yağı sürdüm hemen toparlandı. Zaten dediğim gibi ilk çiş önemli 😊 Allah hayırlı etsin damatlığını da gösterdin inşallah