Bicin37 hayırlı olsun canım. Evet kimi bebek öyle benimki de öyleydi internet ten bakardım 18saat uyuycak yazardı mesela şok olurdum . Hala öyle bugün 6aylik olduk gündüz kucagmda kestiriyo, gece de yarım saat te bir veya en fazla 1saatte bir kalkıyor . Belki gaz sancısı olabilir ama bı dikkat et annesi. Bizim gaz problemi mız vardi