Ciglipaf Merhabalar bebeğim 4 aylık bizim evimizin ısısı 20/22 aralığında yatarken 2.8 tog uyku tulumuyla yatırıyorum eldivensiz patiksiz. Gece emzirmeye aldığımda elleri buuuuz gibi olmuş. Ne yapabilirim?
Guzelanne34 Ciglipaf ya benimde bebeğimin ateşi vardı gece düşürdük 2 saattir uyuyo bi uyandı elleri buz gibi neden acaba
Burkis Ciglipaf eldiven kullanabilirsin canım.bide sırtına bakın sırtı sıcaksa çok da korkmayın .burnu kulakları yanakları da soğuk mu?
Mommqueen Ciglipaf elleri soğuk olablir bebeklern eli yüzü soğuksa üşüyor anlamına gelmez göğsünü ve ensesini kontrol edin sıcakss üşümüyordur
Busrminel Ciglipaf 20-22 aralıgında soguk oluyor ama ısı 24 olması lazım tulumunun tog u yüksek terler bu sefer ama oda ısısı biraz düşük oldugu için burnu elleri soguk olur
Ciglipaf Guzelanne34 yani normalde ellerinin soğuk olması kabul ediliyor vücudun en uç noktaları dolaşım az oluyor diye. Çok mu soğuk acaba sizinki de? Bizimki şuan bildiğiniz buz
Ciglipaf Burkis sırtı göğsü normal fakat ellerini kollarını sardırmayı sevmediğinden şimdi emzirmeye aldım eli bildiğimiz buz olmuş
luciferrr Ciglipaf ellerini emdikleri için oluyor bazen benimki de emiyo ellerini gece sonra bakıyorum buz gibi oluyor